Nestíháte zhubnout do plavek? Co takhle vyzkoušet naše tipy?

Po dokonalé postavě do plavek touží prakticky každá žena. Jestliže i vy patříte mezi ně, pak je tento článek bezpochyby určen vám. Rozhodně si nesmíte připustit, že je na hubnutí do plavek pozdě. Pokud budete dodržovat určitá pravidla, určitě se vám podaří pár kilogramů zhubnout. Kromě toho se můžete mimo jiné soustředit i na vytvarování postavy. I tento proces je při hubnutí do plavek velice důležitý. V žádném případě to není o tom, že přestanete jíst. Tímto způsobem hubnutí by mohl naskočit tzv. jojo efekt, což nechcete. Vy jen musíte změnit svůj jídelníček.

Hubneme do plavek

Jak jsme naznačovali v předchozím odstavci, váš plán spočívá ve změně jídelníčku. V první řadě se musíte značně omezit sacharidy ve stravě. Především cukry jsou v tomhle směru vaším největším nepřítelem. Hubnutí není o držení hladovky. Je to o změně vašeho životního stylu. Jakmile s hubnutím začnete, budete jíst denně 4 až 5 jídel v intervalech od 2 do 3 hodin. Jen se bude jednat o pestrou a vyváženou stravu. Právě ta se vám postará o to, aby vaše přebytečná kila mizely. Tento typ stravy je oblíbený nejenom u žen, ale i u fitness mužů.

Ženám pomáhá omezení sacharidů a změna jídelníčku i s tvarováním postavy. Pozitivní účinky se tedy v konečném důsledku dostaví i v zúžení obvodu vašeho pasu. Myslíte si, že je hubnutí čistě jen o tom, předělat od základu jídelníček? Ne, je to i o dalších postupech. Ty vám prozradíme v následujících odstavcích. Není správné přeskakovat z jednoho aplikování na druhé. Prioritně se postarejte o svůj jídelníček. Teprve v momentě, kdy ho budete mít stoprocentně hotový můžete přejít na další potřebné kroky. K těm patří i pravidelný pohyb a sport. Společně se stravou je to zaručená kombinace.

Zhubněte do plavek

Přecházíme na pravidelný pohyb a sport

Výsledky se rozhodně nedostaví jen tím, že budete zdravěji jíst. Nedostaví se ani v případě, že omezíte sacharidy. Pochopitelně vám tyto kroky pomohou při cestě za vysněnou postavou, ale bez pravidelného pohybu a sportu jsou vám k ničemu. Představte si, že doma sedíte na sedací soupravě a koukáte na televizi. Jediný váš pohyb je při cestě do práce. Pokud pracujete v kancelářích, opět po celou pracovní dobu sedíte. O to těžší je vaše cesta za vysněnou postavou. Při sedavém zaměstnání je pravidelný pohyb a sport o to důležitější. Poradíme vám, jaké sporty připadají v úvahu.

Ještě před tím si řekneme pár informací o pravidelném pohybu. Podle odborníků se denně doporučuje ujít 6 až 10 tisíc kroků. Možná vám tato čísla připadají příliš vysoká, ale věřte nám, že se to bez větších problému dá náramně zvládnout. Opět je ale potřeba myslet na to, že nestačí mít jen pravidelný pohyb. Chůze je jedna věc, sport ovšem věc druhá. I ten by se měl nacházet ve vašem plánu při cestě za vysněnou postavou. Teprve poté si budete moct říct, že jste pro své tělo udělala maximum. Víte, jaké sporty vám mohou pomoct? Že ne? Rádi vám poradíme!

Na scénu přicházejí sportovní aktivity

Ne každá žena má tyto sporty v oblibě. Pokud se alespoň na pár z nich zaměříte, dodáte svému tělu potřebnou šťávu k tomu, aby se začalo rýsovat přesně podle vás. Prvním z oblíbených sportů, u kterých se dá skvělé hubnout je box. Jde o velmi náročnou aktivitu, ačkoliv to na první pohled nevypadá. I přes to, že jste ženského pohlaví se můžete na tento druh sportu zaměřit a zajít si do specializovaných tělocvičen. Nemusíte oslovovat partnera. Stačí boxovat do boxovacího pytle. Jestliže vám tento druh sportu nic neříká, pak sáhněte po veslování.

To se dá pro změnu cvičit v posilovně. I veslování je velice náročný sport, který vám dokáže při cestě za vysněnou postavou pomoct. Na závěr se lze zaměřit ještě na různé druhy tanců. Pochopitelně by se mělo jednat o náročnější tance, mezi které patří například zumba.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnadnější použití našeho webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.