Udržte si krásnou postavu i po hubnutí

Máte za sebou dlouhý proces hubnutí a konečně jste dosáhla výsledku, podle svých představ? Cítíte se dobře? To je jedna z nejdůležitějších věcí. Sami si představte, že byste se ve svém těle necítila podle svých představ. S největší pravděpodobností byste nebyla šťastná. Jestliže se ale výsledky dostavily, musíte si je následně umět udržet. To bývá rovněž velmi náročný proces. Rozhodně nesmíte ze svých nároku klesnout. Občas si můžete dát jídlo, které si běžně nedáváte, ale nesmíte tomu v žádném případě podlehnout. Jinak by se vám mohla přebytečná kila znovu vrátit.

Udržte si krásnou postavu i po hubnutí

Udržet si krásnou postavu lze několika způsoby. Pokud je budete dělat všechny, o to větší šanci máte na to, že si postavu skutečně udržíte. Kvůli skvělé náladě a dobrému pocitu jste konec konců celý proces hubnutí absolvovala. Proč si ho teď ničit tím, že opět začnete jíst jídla, která jste během dieta vynechávala? Vše by se totiž mohlo velice rychle vrátit. Po tom ani v nejmenším netoužíte. Zaměřte se tedy na tipy, které vám bezesporu pomohou v tom, udržet si postavu, kterou nyní máte. Budete se tak i nadále cítit skvěle a ve větší pohodě. Není to jenom o tom, dosáhnout vysněné postavy.

Je to také o tom, si ji následně udržet. Jestliže to nedokážete, pak jste vše absolvovala zcela zbytečně. Vzpomeňte si, jak náročný to byl proces. Hodiny dřiny by rázem zmizely. Právě opakování celého tréninku v hlavě patří mezi největší motivace. Pokud nikdy nezapomenete na to, jak náročný to byl proces, budete dělat vše pro to, abyste si svou postavu udržela. K prvotním tipům patří cvičení. Nemusíte se mu věnovat polovinu dne. Stačí 30 až 60minutový trénink denně. Tím si udržíte nejenom svou postavu, ale i kondici. I kondice je v životě důležitá, zvlášť pro vás.

Udržte si krásnou postavu i po hubnutí

Tipy na skvělou postavu

Skvělou postavu pochopitelně již máte, a to díky sobě. My se vám budeme snažit pomoct v tom, si ji udržet. V předchozím odstavci jste měla možnost si všimnout, že je důležité se stále hýbat. Zkrátka musíte cvičit. Když k tomu přidáte i každodenní procházky, podpoříte tím tělo o to více. Proč se tedy neprojít například po svém okolí, když to počasí přímo nabízí? Je krásné a svítí vám sluníčko? Udělejte si půlhodinovou procházku. Jakmile se z ní vrátíte, dejte si alespoň na chvíli pauzu. Poté se pusťte do výše zmíněného cvičení. Po dokončení procesu máte hotovo.

Nemyslete si ale, že tím vám starost o skvělou postavu po hubnutí končí. K procesu si ji udržet rozhodně nepatří čistě jen cvičení nebo pohyb. Je to náročnější proces vyžadující vaši trpělivost a čas. Dalším tipem je minimálně sedmihodinový kvalitní a ničím nerušený spánek. S největší pravděpodobností tomu nebudete věřit, ale i kvalitní spánek má pozitivní vliv na hubnutí neboli udržení postavy. Sedavé zaměstnání, čtyřhodinový spánek a špatná nálada vám v žádném případě nepomohou. Vy musíte jít svým cílům naproti. V tom vám pomůže pohyb a kvalitní spánek.

Stále se držte zdravých jídel

Říkáte si, že držet se zdravých jídel znamená trest? Mýlíte se, protože i zdravá jídla mohou být chutná. Jen musíte najít takové recepty na jídla, která vám budou chutnat. Neznamená to, že se všeho vzdáváte. Mimo jiné si čas od času můžete dopřát i smažená či jinak nezdravá jídla. Jen je nesmíte do svého jídelníčku zařadit na denním pořádku. To platí i o sladkostech. Ty si rovněž můžete dopřát alespoň jednou týdně, popřípadě každých 14 dnů. Tím nic neriskujete, zvlášť ve chvíli, kdy se prakticky denně věnujete cvičení.

Posledním tipem je skvělá nálada, protože bez ní to nepůjde. Mějte sama sebe ráda. Jedině tak si udržíte pozitivní myšlení a tím i své cíle.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnadnější použití našeho webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.